Annonser från BloggPartner

Paris - When it sizzles

Hej alla läsare!♥
 

''Audrey Hepburn spelar riktigt bra och jag dras med i hennes karaktär''

 
Paris - When it sizzles: Manusförfattaren Richard Benson har en deadline om tre dagar. När han ber sekreteraren Gabrielle (Audrey Hepburn) hjälpa till att komma på idéer kläcker hon ur sig en mängd absurda intriger.
 
 
Jag gillar uppbyggnaden av handlingen och hur manuset i filmen kommer fram för det känns som att man ser två olika filmer i en film, men som är gjort på ett bra sätt. Audrey Hepburn spelar riktigt bra och jag dras med i hennes karaktär och blir lika nyfiken som hon blir på vad som händer sen. Jag störde mig inte alls på någon av karaktärerna och tycker om alla reaktioner. Dialogen är bra och det fanns några riktigt bra skrivna repliker med glimten i ögat. Detta var min tredje Audrey Hepburn film och jag vill bara se mer! 
 
 
 
Audrey Hepburn - Talangfull och vacker.
 
 

300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer
Postat av: Candy

Audrey är bäst. <3

Svar: None
Placebohoe

2012-07-23 @ 12:47:51
URL: http://sugarhearted.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0