Annonser från BloggPartner

Island of death

Hej alla läsare!♥
 

Island of death, en banned film som jag snart ska se! 

 
Jag har beställt Island of death, men kommer tyvärr inte hinna få hem den innan jag åker till Polen. Jag gillar att köpa filmer som jag inte har sett och denna var jag speciellt intresserad av då den ska vara ganska äcklig och har varit banned i flera länder. Jag läste lite mer om vad som händer i filmen och jag hoppas på att de har framställt det lika bra så som jag har föreställt mig allt äckel. Den verkar vara i samma anda som Cannibal Holocaust med temat om vem är egentligen de onda och såna teman och frågor gillar jag.
 
Handling: Ett ungt par, Cristopher och Celia, anländer till den grekiska ön Mykonos. Till en början verkar de vara helt vanliga personer som bara kommit för att roa sig. Snart visar det sig dock att de inte är fullt så oskyldiga som folk tror...
 
 
 
 
 
 
 
 
 

300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0