Annonser från BloggPartner

Filminsplening SPOILERS

Hej alla läsare!♥
 

''Jag kan avslöja att vi kommer spela in en serie''

 
Den 20/7 är det dags för ytterligare en inspelningsdag och detta projekt är ganska stort och kommer ta tid, men ni kommer ändå få se en del av resultatet ganska fort. Jag kan avslöja att vi kommer spela in en serie, som först kommer sändas på youtube och beroende på intresset kan gå vidare till någonting större. Jag hoppas att ni är peppade och sugna på att se serien. Det kommer komma mycket updates dessa veckor. Jag har aldrig förut skrivit manus till en serie så det ska bli spännande att se hur det bli, än så länge har skrivandet gått bra och jag hae fått hjälp av Angelica och Jacob, vi har bollat scener och verkligen kommit fram till mycket tillsammans. Det kommer bli en skräckserie. 
 
 
Här är en liten mini-poster till serien. 

300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0