Annonser från BloggPartner

Dumma tankar

Hej alla läsare!♥
 

''Det är svårt att inte jämföra sig med andra''

 
Oftast går jag hemifrån med ett leende från träningen och känner att min insats var ganska okej, men idag var ingen sådan dag. Jag kände mig utklassad för det mesta och tappade mitt självförtroende. Jag måste bli bättre på att kunna samla mig mentalt efter att ha kört mot någon mycket bättre i boxning. Jag vet att jag inte kommer bli grym över en natt och att det tar ett tag, men det känns som att ett tag har blivit ett jättelångt tag och att jag borde vara bättre på den nivån jag är på nu. Det är svårt att inte jämföra sig med andra, man ska ha koll sig på sin egen utvecklingskurva, men jag jämför mig med alla andra nästan hela tiden och då är det klart att jag känner mig dålig om jag sparras mot någon mycket duktigare och mot någon som har tränat längre. Ska försöka bli på bättre humör innan jag somnar och hoppas på att inte känna mig såhär nere efter en träning. 
 

300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer
Postat av: Stamp-E

du är grym sarah.... :D

Svar: Tack :)
Placebohoe

2012-07-03 @ 08:07:44
URL: http://stamp-e.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0