Annonser från BloggPartner

Tomas är en prutt - NOT

Hej alla läsare!♥

Igår var en mysig dag.


Jag och Tomas var hemma hos mig och kollade på tv hela dagen. Jag gjorde även i ordning i min blu-ray hylla och lagade mat. Vi kollade på handboll Polen - Sverige, sen Gladiatorerna och sist UFC 142! Sen såg vi Ultimate Fighter season 12 - ett avsnitt och sedan Anatomy of a giant, en dokumentär om världens näst längste man från Kina. Den dokumentären var väldigt intressant. Just nu sitter jag och kollar på Crank.


300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer
Postat av: Tomas

haha du kan vara en prutt!

2012-01-22 @ 17:49:43
Postat av: Sami

Ta kort på blu-ray hyllan, tack!

2012-01-22 @ 21:08:09
URL: http://www.ihyttan.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0