Annonser från BloggPartner

Polen nyårsafton

Hej alla läsare!

''Nyårsafton började med att vi satt i mina kusiners vardagsrum och drack drinkar''


Som jag har skrivit förut så har det varit galet i Polen. Jag kan börja med att berätta om nyårsafton. Min kompis Jonathan följde med mig till Polen och bodde hos min kusin Dagmara. Jag, Dagmara, Magda och Jonathan träffades nästan varje dag och hade det väldigt roligt. Nyårsafton började med att vi satt i mina kusiners vardagsrum och drack drinkar, tyvärr var det för dåligt ljus så jag kunde inte fota mycket alls med min kamera.



Jag, Jonathan och Dagmara.





Jag och Jonathan

Efter att vi hade druckit några drinkar kom Dagmaras kompisar Iza och Kristoffer till oss. Efter det drack vi lite mer och lyssnade på musik, sen bestämde vi oss för att åka in till Katowice Centrum till ett ställe som heter Spodek, där alla artister skulle uppträda på nyårskvällen. Kristoffer hade fixat vip åt oss, alltså att vi fick gå in backstage med hjälp utav biljetter som hängde runt våra halsar och det var väldigt kul. Vi hade alla med oss varsin Champagne flaska.



Iza, Jag & Kristoffer



Jonathan, Dagmara, Magda & Iza



Jag & Magda



Kristoffer, Jonathan, Iza, Magda & Jag

Efter att vi hade festat backstage på Spodek fick jag ett sms om att vi kanske skulle kunna åka och festa vidare på Ligota så vi bestämde oss för att göra det och började leta efter en taxi, men sen blev det ingenting av det så vi åkte hem till Dagmara istället. Där åt vi lite utav maten som vi fick utav mormor och pratade och lyssnade på musik tills vi alla var väldigt trötta och somnade. Jag hade ett väldigt bra nyår!
Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , , , , , ,

300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer
Postat av: Sami

Verkar ha varit en trevlig visit i Polen:) har varit där en gång:)



sv: är det typ som imdb?:)

2012-01-11 @ 15:11:32
URL: http://ihyttan.wordpress.com
Postat av: Anna T

sV: Jodå de e bra, har vart ett upp och ner lov både bra och dåligt men nu är det bra. Hur är det själv? Verkar ha haft ett jättebra lov ju och en grym nyårsafton :)

2012-01-12 @ 10:59:42
URL: http://annatjernstroms.blogg.se/
Postat av: Anna T

sv: AAh förstår, haha jag festade för lite under lovet så försöker återställa mig nu :P haha nää men man får unna sig lite under ledigheten.

2012-01-12 @ 11:44:10
URL: http://annatjernstroms.blogg.se/
Postat av: Candy

Låter som ett kul nyår. :) själv tog jag det lugnt hos Jacobs familj, trevlig det med. ^^ Har blivit gammal och grå så klarar inte mer än ett glas vin innan jag blir vinglig och mår dåligt, därför drack jag ytterst lite, haha. Har iofs mest med mina mediciner att göra tror jag. :P

2012-01-12 @ 15:47:41
URL: http://sugarhearted.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0