Annonser från BloggPartner

Mål inför 2012

Hej alla läsare!

Nu listar jag mina mål för 2012 och jag hoppas att jag kommer att lyckas med många utav dem.


* Vara mer social, våga prata med folk utan att vara rädd.
* Gå min första Shootfightingmatch
* Filma någonting det här året
* Resa någonstans, förutom Katowice
* Träffa mina kusiner mycket mer
* Komma upp 1700 filmer i min filmsamling
* Se minst 700 utav alla filmer i 1001 filmer du måste se innan du dör
* Gå ner till min rätta viktklass
* Våga gå på en fest eller något liknande där jag bara känner en enda person och försöka ha roligt.
* Skaffa en katt
* Skicka iväg någon utav mina kortfilmer till någon filmtävling
* Göra någonting vettigt i höst angående att fortsätta utbilda mig
* Köpa alla Ultimate Fighter säsonger som finns
* Ha en sjukt jävla bra fest
* Göra min klubb stolt över mig
* Våga gråta inför någon och framför allt för mig själv
* Göra min Dario Argento samling komplett
* Komma upp i 4100 sedda filmer
* Våga tro på mig och inte sitta tyst när jag är bland många människor
* Se minst 100 filmer på bio
* Uppleva någonting riktigt galet med mina kusiner i Polen
Den här listan kommer säkert att fyllas på lite då och då med nya mål, i slutet utav december kommer jag att berätta hur det har gått med varje punkt. Har ni några mål inför 2012?

300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer
Postat av: Candy

Låter som bra mål. :) jag brukar inte sätta upp mål för hela år eftersom jag tycker det är lättare att jag failar då, utan sätter upp nya mål löpande under året. Just nu är mitt mål att försöka träna regelbundet (3 ggr/vecka som minst) och äta lite bättre = mindre crap och mer frukt, grönsaker och protein. Inte fuska så mycket med mina allergier och snabba kolhydrater. Hittills har träningen gått rätt bra men maten är ett helvete...



Ett annat mål är att klara av kursen jag läser just nu med bra betyg. :) och att lägga undan lite pengar till spel och sommarens resor.

2012-01-15 @ 19:50:15
URL: http://sugarhearted.wordpress.com
Postat av: Emmi

Jättefin blogg! Är också väldigt intresserad av MMA men tränar dock inte "proffesionellt". Jag hoppas att det går bra för dig med din framtida MMA karriär :D

2012-01-15 @ 20:16:34
URL: http://emmihjalten.devote.se
Postat av: Emma

Hoppas verkligen att du lyckas med dina mål, även om du bara lyckas med 1 så tycker jag att du ska se det som en vinst! :) kram

2012-01-15 @ 20:36:14
Postat av: Emilia

Jag har bara ett mål i år. Att vandra levande ut från The Dark Knight Rises.

2012-01-15 @ 21:24:34
URL: http://junstibeber.blogg.se/
Postat av: Sami

Intressant lista :) du kommer nog klara det mesta vännen :)

2012-01-15 @ 22:34:34
URL: http://www.ihyttan.wordpress.com
Postat av: Ana

Bra mål, jag håller tummarna och vet att du klarar alla dem! :)

2012-01-15 @ 23:59:24
Postat av: Alexandra

Bra mål, jag håller tummarna och vet att du klarar alla dem! :)Hej! Jag har följt din blogg ett tag nu, men aldrig kommenterat. Det är roligt att läsa att du sättr upp mål för dig själv med tanke på dina personliga inlägg och hur mycket du har kämpat med vissa saker.



Jag hoppas att du kommer klara så många som möjligt och jag vet att du kan klara det. Ska förresten bli kul att se dig i en riktigt match!

2012-01-16 @ 00:02:37
Postat av: Lina

Ååå ja. Skaffa en katt! Det är den bästa vännen du kommer få. Bättre än alla människor på jorden.



Jag vet faktiskt inte om Timecop 2 är bra och jag letar för jävligt efter den första filmen som jag helst vill se innan 2an.

2012-01-16 @ 22:25:32
URL: http://afreaklikeme.blogg.se/
Postat av: LINDAVIOLA!

Kan man se så många filmer på ett år :s?

2012-01-17 @ 18:49:36
URL: http://lindaviola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0