Annonser från BloggPartner

Hemma snart

Hej alla lasare!♥

Pa tisdag aker jag hem till Sverige. Det har varit galna och roliga tva veckor i Polen, har gjort saker jag aldrig gjort forut, traffat nya manniskor, vagat vara social, sagt till mina kusiner att jag alskar dem (forsta gangen jag har sagt dem orden muntligt till nagon tjej nagonsin), festat lite for mycket, tittat pa filmer, gatt pa bio flera ganger och gjort annat roligt. Det ska bli skont att komma hem och tillbaka till mina normala rutiner och att borja med MMA igen. Jag kommer trana 10 pass i veckan, MMA, SW & Thaiboxning. Jag maste aven fokusera mycket pa manusskrivande och filminspelning.

Nar mina kusiner skickar over bilderna fran nyar och andra fester far ni se dem.


300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0