Annonser från BloggPartner

Gladiator tavling och Polen

Hej alla lasare!

Glom inte att vara med i min Gladiator tavling.


Nu nar jag ar i Polen har det blivit valdigt daligt med uppdateringen pa min blogg for att jag inte har orkat skriva inlagg. Jag kommer aven att svara pa alla era kommentarer nar jag kommer hem 10 Januari. Jag har gjort valdigt mycket saker har i Polen. Min kompis Jonathan fran Sverige foljde med mig till Polen for att bo hos mina kusiner och vi traffades varje dag och vi firade aven nyar tillsammans. Jag har varit pa bio tva ganger och ska ga pa bio idag. Imorgon ska jag till mina kusiner och vara hos dem tills pa sondag tror jag.

Vi har aven kollat pa filmer som Human Centipede 1 & 2, A Serbian film, Melancholia, Pink Floyd the Wall, Tinker tailor soldier spy, The Thing 2011 & Ong Bak.



Ga in pa mitt forra inlagg om Gladiator tavlingen och anmal dig.


300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0