Annonser från BloggPartner

Curse Of The Blair Witch

Hej alla läsare!

''Den kändes lite tunn på vissa ställen och jag hade gärna fått lära känna huvudkaraktärerna ännu mer''

En dokumentär om Blair-häxan och de tre collegestudententerna som mystiskt försvann under en dokumentärinspelning.

Jag har sett båda Blair Witch filmerna och jag gillade faktiskt inte någon utav dem, men denna fuskdokumentär är mer intressant än båda filmerna. Jag tycker att den kusliga stämningen framgår mer i denna dokumentär på 44 minuter än i filmerna.

Det var intressant med hela myten kring häxan och hur välgjord historien kändes då den är totalt fejk, men det är ändå en historia som jag kan förstå att många ändå kan tro att den är sann. Den kändes lite tunn på vissa ställen och jag hade gärna fått lära känna huvudkaraktärerna ännu mer, men klart godkänd dokumentär. Om ni vill se den här dokumentären finns den på youtube.

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , , , , ,

300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer
Postat av: Sami

sv: Japp det har jag allt :) ska snart uppdatera den så håll utkik på bloggen de närmsta dagarna, kanske redan ikväll. Har du publicerat din lista nånstans?



vad kul med egen filminspelning, jag har gjort mycket sånt tidigare och har en egen film som heter

"Tresure Of Mainsaw" :)

2012-01-10 @ 16:45:55
URL: http://www.ihyttan.wordpress.com
Postat av: BlueRoseCase

Jag gillar verkligen första filmen (lika mycket som jag avskyr den andra) men håller med dig om att dokumentären är än mer skrämmande!

2012-01-10 @ 17:51:39
URL: http://bluerosecase.blogg.se/
Postat av: Sami

Sv: Okej :) vad är filmtipset för något? :( hihi

2012-01-10 @ 18:27:50
URL: http://www.ihyttan.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0