Annonser från BloggPartner

The Man from nowhere & Borat

Hej alla läsare!

''Jag har märkt en utveckling hos mig och jag är sugen på att tävla''


Nu har det nästan gått en och en halv månad utav 2012 och jag tycker att det har varit ett bra år hittills för mig. Jag har börjat träna väldigt mycket, Thaiboxning, MMA & SW 6 dagar i veckan. Jag har märkt en utveckling hos mig och jag är sugen på att tävla, men ska vänta i 2-3 månader till för att bli ännu bättre. Jag har tyvärr inte hunnit köpa så mycket film ännu, bara ca 20-30 stycken, men jag ska ta tag i det och handla in flera snart. Jag har lyckats med mina filmtävlingar och två stycken har redan vunnit och många fler tävlingar ska det bli! Min dator har varit väldigt långsam den senaste tiden och därför har det gått segt med bloggandet, men jag hoppas att den bättrar sig så att jag kan uppdatera oftare.

De senaste filmerna jag har köpt är: The Man from nowhere & Borat, men jag har inte hunnit få dem hemskickade ännu.




Läs även andra bloggares åsikter om
, , , , , , , , , , , ,

300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0