Annonser från BloggPartner

The woman in black 2012

Hej alla läsare!♥

En film som jag längtar efter att få se på bio är The woman in black 2012.



The Woman in black: Den unga juristen Arthur Kips (Daniel Radcliffe) lämnar sin son i London för att reda upp den nyligen avlidna Alice Drablows affärer. Han upptäcker att en rad oförklarliga olyckshändelser har fått föräldrarna i byn att hålla sina barn inomhus, som om de ville skydda dem mot en osynlig fiende.

Ska bli riktigt kul att se Daniel Radcliffe i en annan roll än Harry Potter. Jag såg även trailern till denna då jag var på bio i Polen och den verkar spännande. Jag vill även se den från 1989 också!


300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0