Annonser från BloggPartner

Filmtips inför julen

Hej alla läsare!♥
 

Nu när det bara är en dag kvar till julafton kan man ju mysa med filt, något gott och en bra film. Därför tipsar jag om några julfilmer som man kan se.

Jag har själv laddat med massor av skräckfilmer som jag tänker se ikväll och imorgon. Jag ska nog även se om Silent night deadly night, då det var ett tag sedan jag såg den. Ni kan även se Silent Night Deadl Night 2, men den är inte lika bra som originalet.  
 
Gremlins
En riktig klassiker och en riktigt bra skräckkomedi. 
 
Silent Night, deadly night
En mördande tomte härjar runt, hur bra låter inte det? 
 
Silent Night
Ännu en mördande tomte härjar runt fast med ännu mera gore!
 
Livet är underbart 1946
Riktigt fin film som får en att tänka och uppskatta det man har. 
 

300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0