Annonser från BloggPartner

Tävlingar - alla vinnare

Hej alla läsare!♥
 

Nu publicerar jag alla vinnare i mina tävlingar. 

 
I höst och vinter kommer det nya, fast då ska jag hitta en annan sida som kan skicka sakerna mycket fortare. 
 
Comic t-shirt tävlingen: Siri
Apocalypse Now: Maria
Alienboxen: Sam
Martyrs: Ana
 
Jag har mejlat er alla, så kolla eran mejl och svara så fort som möjligt!
 
 
 
 
Bilder från Linnea som vann Gladiatior-filmen tidigare!
 
 
 
 

300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer
Postat av: Stamp-E

HEY. det slog mig precis... det är ett bra tag sedan som jag vann en tävling hos dig... du fick mina adress-uppgifter och så, men jag har fortfarande inte fått filmen???

2012-09-01 @ 10:12:38
URL: http://stamp-e.bloggplatsen.se
Postat av: Linnea

Vad roligt med fler tävlingar! :) Tack ännu en gång för filmen! :)

Svar: Varsegod :) Kommer komma fler tävlingar! :D
Placebohoe

2012-09-06 @ 17:40:16
URL: http://watchandread.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0