Annonser från BloggPartner

Sleep tight

Hej alla läsare!♥

''Den var inte särskilt gripande eller spännande i början, men när man väl började fatta saker så sögs jag in direkt och bara tänkte wow, vad disturbing.''


Sleep Tight: Vi vet alla vilka våra vänner är, men hur är det med våra bekanta? De människor som spelar en liten roll i vårt vanliga liv, hur väl känner vi dem egentligen? Och hur väl känner de oss?

Ganska creepy film som bir mer och mer obehaglig. Väldigt bra manus som verkligen bygger upp spänningen. Den var inte särskilt gripande eller spännande i början, men när man väl började fatta saker så sögs jag in direkt och bara tänkte wow, vad disturbing.

Det är ingen film som innehåller massor utav gore eller blod, utan den är ganska psykologisk och dem har jobbat väldigt mycket med karaktärerna. Jag gillar såna här typer utav idéer, speciellt när dem framställs på ett lika bra sätt som i denna filmen. Klippningen och scenvalen var skitbra, speciellt med en viss sak som nästan tog andan ur mig när jag såg den. Jag hoppas ni vill se denna filmen för jag rekommenderar den verkligen, speciellt om ni ser den i ett mörkt rum på natten!

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , , , , , , , ,

300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer
Postat av: jonas

Vill se:)

2012-04-13 @ 13:16:49
URL: http://jonaslindh.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0