Annonser från BloggPartner

Lära känna mig

Hej alla läsare!♥

''Det var även så det blev på Fårö, de två första dagarna spenderade jag i mitt rum med filmer och mitt manus.''

Jag vet att det är svårt att lära känna mig ordentligt för jag har en jävligt stor mur byggd omkring mig och den är ständigt uppe. Det är även därför jag ofta drar mig undan och är för mig själv, att jag ofta prata ytligt och inte går in på djupa saker. Jag har svårt att släppa in folk och att visa känslor för folk. Det var även så det blev på Fårö, de två första dagarna spenderade jag i mitt rum med filmer och mitt manus. Jag ville gärna vara med dom andra, men jag har ofta tankar att folk inte vill ha med mig i sociala sammanhang och därför är jag ofta för mig själv. Jag bestämde mig för att ändå försöka vara med folk de resterande dagarna och var mer social på kvällarna som kom. Jag hade fortfarande muren, men försökte att lossa på den litegrann. När jag är tyst beror ofta inte på att jag är blyg eller så utan just att jag är på min guard och iakttar andra mer.
Här står jag med Anna och Pamela, två riktigt snälla tjejer från min klass. Jag hållar på att jobba med min mur och försöker hela tiden att bli mer social och känna att det är okej att prata mer och prata om djupare saker. Försöker även tänka positivt om att folk vill prata med mig och att dom vill lära känna mig, istället för att tänka negativt.
Jag och Pamela

300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer
Postat av: Anna T

Förstår hur du känner. Har också lite murar socialt då jag var mobbad och inte sa mycket under hela grundskolan är först i gymnasiet som jag kände att det var okej att prata med folk och så, har fortfarande lite svårt att prata i telefon och så.



Men du är en jättefin och rolig tjej och det är kul att umgås med dig ^^ kan inte förstå hur någon inte skulle vilja vara kompis och hänga med dig :D! Du ser ju bara hur kul vi hade torsdagen på fårö :D!! <3

2012-04-27 @ 17:50:29
URL: http://annatjernstroms.blogg.se/
Postat av: Pam

Förstår verkligen vad du menar, det finns så många saker än idag som mina vänner jag haft hela livet inte vet har hänt mig. Man är väl helt enkelt rädd för att bli sårad....Men jag tvivlar starkt på att folk inte vill ha dig i närheten, alla behöver nog sin dos av polsk skräck-sugar ^^ Det var verkligen kul att kunna umgås och prata mer på djupet, även om det bara är om armhålesex. PS. Dig gillar jag, men jag hatar Anna. Men säg inget.

2012-05-01 @ 17:35:53
Postat av: Anna

Du verkar vara en så fin tjej, hoppas du kommer över dina negativa tankar. <3

2012-05-02 @ 12:55:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0