Annonser från BloggPartner

Första scenen från under sängen

Hej alla läsare!♥

Äntligen funkar det att föra över mina canon filmer till youtube.

Nu kan jag äntligen börja visa scener från min film, hoppas att ni gillar det! Tävlingen om att vinna denna film på dvd är fortfarande igång och vinnaren dras när filmen blir helt klar på dvd. För mer bilder och klipp från mina projekt så kolla in på projekt-fliken. Det är även helt okej att dela med sig utav detta klipp, det är faktiskt mer än okej! :) Gör det ;)
Handling: En ung kvinna är rädd för någonting som finns under hennes säng och för någonting som ständigt följer efter henne.

300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer
Postat av: Stamp-E

mmm.. tack ska du ha... jag är paranoid nog redan för grejer under sängen hah... det händer faktiskt fortfarande att jag kollar under ibland haha... men det hjälper att min stora hund sover under sängen hehe.... men det är bra... jag gillar såna teman... som fuckar ens huvud.... fan, sen jag såg They så är mörkret aldrig sig likt igen....

2012-04-11 @ 08:26:44
URL: http://stamp-e.bloggplatsen.se
Postat av: Anna T

SCARY O___O

2012-04-11 @ 10:24:32
URL: http://annatjernstroms.blogg.se/
Postat av: SIri

Väldigt bra scen, vill se mer :D:D

2012-04-11 @ 14:11:56
Postat av: SIri

Väldigt bra scen, vill se mer :D:D

2012-04-11 @ 14:11:57
Postat av: BlueRoseCase

Vad kul! Ser fram emot den tävlingen!

2012-04-11 @ 18:45:43
URL: http://bluerosecase.blogg.se/
Postat av: EMma

Fint med svart-vitt! :)

2012-04-11 @ 20:44:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0