Annonser från BloggPartner

Harold and Maude

Hej alla läsare!♥

''Relationen mellan Harold och Maude utvecklas väldigt intressant''



Harold and Maude: Harold är en ung, depressiv kille som har som hobby att begå fejkade självmord inför sin mor, samt gå på begravningar. En dag möter han den snart 80-åriga kvinnan Maude som också gillar att gå på begravningar. De blir väldigt goda vänner.

Början är riktigt härlig då man får lära känna Harold. Han fejkar självmord och gör det riktigt bra och intressant. Jag kan se en del av mig själv i honom och det gör att jag bryr mig om honom. Harold verkar inte så engagerad utav att leva och verkar tycka att det mesta är ganska tråkigt, tills den dagen då han träffar Maude som då också delar hans intresse. Det är då Harold verkligen vaknar upp och han har något han bryr sig om. Relationen mellan Harold och Maude utvecklas väldigt intressant och man känner hur djup den är. Manuset är välskrivet och rollerna är välspelade.






300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer
Postat av: Micke

Final Destination 5 visas på bio i Sverige, den hade premiär den 9 september. Jag har inte sett Prowl än.

2011-09-11 @ 15:19:54
URL: http://mickemovie.bloggagratis.se/
Postat av: Candy

Kul att du såg den! Laddade ner den för några dagar sedan efter att ha läst om den som tips i en blogg jag följer, och den verkar bra. Så jag ska se den strax. :)

2011-09-11 @ 21:52:03
URL: http://www.eye-candy.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0