Annonser från BloggPartner

Födelsedagsvideo!

Hej alla läsare!

Nu är jag äntligen hemma från Polen igen.



Jag åkte till Polen i torsdags och kom hem i lördags (därför jag inte godkänt eller svarat på kommentarer) för att fira att min kusin fyllde år förut. Vi firade även mormor som fyllde 83 år den 2/9. Vi åkte till hennes speciella trädgård, grillade god mat och pratade mycket med varandra. Dem som firade min mormor var mina två kusiner, min mamma (blont hår och randig tröja), min mormor i randig vit/blå tröja , min morfar, mormors kompis, min morbror och hans fru. Jag är tyvärr inte med i videon för det är jag som filmar, men jag tänkte att det kunde vara kul att visa upp lite av min släkt i Polen.



Läs även andra bloggares åsikter om

300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0