Annonser från BloggPartner

Bilder från födelsedagsfirandet i helgen del 1

Hej alla läsare!

Snygga foton från Polen!



Jag fotade som en galning när jag var i Polen för mormor har så fina blommor och träd i sin trädgård. Det blev även många foton utav min släkt som firade mormor. Jag har så många bilder att jag kommer dela upp inläggen i flera stycken så att ni kan få se så många fina bilder som möjligt. Alla foton är fotade utav mig förutom det fotot som jag är med på som är fotat utav mamma.

Och mamma blev för andra gången i år....Busted!


Läs även andra bloggares åsikter om

300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer
Postat av: Candy

JAG VISSTE DET! DET FINNS INGA TOALETTER I POLEN!!!!

2011-09-05 @ 14:32:00
URL: http://www.eye-candy.se
Postat av: Anonym

Fina foton

2011-09-08 @ 23:30:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0