Annonser från BloggPartner

Tomas 22 år

Hej alla läsare!♥

Idag fyller min söta Tomas 22 år.



Jag har precis firat honom och han har öppnat alla presenter. Jag köpte 5 stycken filmer till honom och en biljett till Rumble of the Kings den 26/11. Jag köpte Halloween 1978, 300, Hostel (blu-ray), Creature from the black lagoon 1954 & Fist of fury med Bruce Lee. Nu ska vi mysa, äta snacka, dricka cola och kolla på någon film. Imorgon kommer jag börjar uppdatera bättre igen.







Alla foton är tagna utav mig.


300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer
Postat av: Lina

Säg Grattis till Tomas från mig!



Asså vart hittar men folk som delar samma intresse som en själv. Jag är den enda bland mina vänner som kan lägga ner timmar varje dag på film och tv. Som går på bio bara för att det är kul och som hellre sitter hemma och anordnar filmhyllan än umgås med folk. En andra halva med samma intresse hade ju inte varit helt fel, men sådan finns inte här i min håla. Han jag hade var ju ett botten napp som såg mig som en gratis bioaffär och en sådan vill jag inte stöta på igen.

2011-10-28 @ 12:01:51
URL: http://afreaklikeme.blogg.se/
Postat av: Micke

Lina, jag får väl flytta till Karlshamn, så kan vi börja umgås...

2011-10-29 @ 03:40:56
URL: http://mickemovie.bloggagratis.se/
Postat av: Anna T

Grattis till honom ^^!

2011-10-29 @ 16:49:29
URL: http://annatjernstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0