Annonser från BloggPartner

Kommer ni se Human Centipede 2 Full Sequence?

Hej alla läsare!

Kommer ni att se Human Centipede 2 Full Sequence?



Jag kommer att se den och jag har blivit ännu mer intresserad utav den sen jag fick veta att den ska vara i svart-vitt. Det är något med svart-vita filmer som fascinerar mig och att göra en film i den stilen idag när det mesta är i färg är ganska smart faktiskt. Den kommer vara i svart-vitt,  men det kommer även att finnas med en till färg i vissa scener och nej det är inte en röd färg. Jag har läst väldigt mycket om filmen och vet i stort sett allting som händer i filmen och i vilken ordning. Jag vill absolut inte spoila för mycket, men den här filmen kommer nog att leverera 100 % på gore och äckel-planet. Tyvärr verkar den inte komma på bio här i Sverige så jag får nog vänta ett tag innan jag ser den, men det gör inget då får jag läsa runt om den ännu mer så länge.



Och det här är lungt den bästa postern jag har sett och jag vill ha den i mitt rum!

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer
Postat av: Candy

Ja, det kommer jag att göra. :) Skönt att den inte kommer på bio här, då slipper jag ha dåligt samvete närjag laddar ner den. ><

2011-10-17 @ 23:08:52
URL: http://www.eye-candy.se
Postat av: Emilia

Ja, jag kommer se den!

2011-10-18 @ 16:20:14
URL: http://trustingeternity.blogg.se/
Postat av: Anna

Vill se!

2011-10-18 @ 17:13:03
Postat av: Micke

Jag har sett ettan och kommer så klart att se tvåan också.

2011-10-18 @ 18:07:53
URL: http://mickemovie.bloggagratis.se/
Postat av: eyeless

Låter rätt lovande ändå! Blev lite besviken på ettan när jag hört så mycket om den. Men svartvitt gillar jag med, det ger starkare kontraster och är det bästa sättet enligt mig att leka med skuggor och ljus på :)

2011-10-26 @ 12:45:19
URL: http://thateyelessentity.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0