Annonser från BloggPartner

Filmmanus och annat

Hej alla läsare!

En vecka med mycket att göra


Uppdateringen har lidit lite då jag har haft mycket att göra dem senaste dagarna, speciellt med skolan och mitt filmmanus. Jag har skrivit väldigt mycket. Jag har även förberett lite saker inför imorgon då min pojkvän Tomas fyller år och då ska jag åka hem till honom och fira honom. På fredag ska vi ta det lungt och kolla på film. På lördag ska jag först träna MMA och sen åka till Angelica för att kolla på lite filmer. På söndag ska jag gå på bio med Sofia som jag inte har träffat på väldigt länge känns det som och nästa vecka har jag höstlov, men då ska jag sitta och skriva, skriva, skriva på mitt manus varje dag och träna MMA.
Nu vet ni vad som väntar mig dem främsta dagarna. Vad ska ni göra i helgen? Någon som ska kolla på skräckfilmer för att fira Halloween? Jag ska se några stycken, som Suspiria, Caligaris Kabinett, Evil dead 2 och några fler.

300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer
Postat av: Emilia

Jag spenderar min Halloween med We Come In Pieces och Batman.

2011-10-26 @ 22:53:36
URL: http://trustingeternity.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du är så söt

2011-10-27 @ 12:00:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0