Annonser från BloggPartner

Filmlistan på önskade recensioner

Hej alla läsare!

När jag frågade vilka skräckfilmer ni ville att jag skulle recensera så var dessa filmer som jag fick som svar.


Texas Chainsaw Massacre, org
Frankenstein 1931
Dracula 1931
House of 1000 corpses - Recenserad
The Devil's rejects
Jag vet vad du gjorde förra sommaren
Jag vet fortfarande vad du gjorde förra sommaren
Jag kommer alltid veta vad du gjorde förra sommaren
Ju-On
Ju-On 2
The Burning
Insidious - Redan recenserad
The Ring org


Jag har redan börjar recensera några stycken som kommer upp snart, men ni får såklart alltid önska recensioner.

Läs även andra bloggares åsikter om
, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer
Postat av: Anonym

xjhcgakjgf 28 dagar senare? Skulle gärna vilja veta vad du tycker om den! ^-^

2011-10-12 @ 16:58:12
Postat av: Placebohoe

Anonym: Javisst :)

2011-10-12 @ 19:55:59
URL: http://placebohoe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0