Annonser från BloggPartner

Felidae

Hej alla läsare!

Felidae: En animerad film om katten Francis som flyttar till ett nytt område i vilket ett antal otäcka mord på katter har ägt rum. Francis försöker tillsammans med några andra katter lösa mordgåtan. De snubblar då över en ond plan att föda upp en ny ras med superkatter i ett försök att ta över världen.

Animationen var riktigt snygg och man kan bli lurad av att detta är en barnvänlig film, men det är den inte alls. Det fanns moment i filmen som fick mig att rysa litegrann speciellt experimenten som dem stackars katterna fick utstå, som var ganska utdragna.

Det fanns många galna sekvenser i filmen och den var väldigt spännande. Jag gillar dessutom katter väldigt mycket och fick väldigt stor sympati för alla kattar som blev mördade. Huvudkaraktären fick jag sympati för på en gång och jag ville följa hans resa för att upptäcka vem det är som mördar katterna. Gillar man animerade och mörkare filmer så rekommenderar jag den här.



300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0