Annonser från BloggPartner

A chinese ghost story

Hej alla läsare!

''Alla miljöer är fantastiskt snygga, speciellt under nattscenerna''



A chinese ghost story: En skatteindrivare kommer till en liten stad och hittar inte någonstans att övernatta, så han får tillbringa natten i ett gammalt tempel, hemsökt av demoner. Han blir där kär i en kvinna, men deras kärlek är omöjlig då hon är förslavad av en mäktig trädande.

Riktigt snygg och kuslig film. Alla miljöer är fantastiskt snygga, speciellt under nattscenerna som också är lite creepy. Jag tappade aldrig intresset under filmen och det fanns många riktigt bra scener. I en scen vaknar massor med döda skelett och det såg ganska roligt ut samtidigt som det var snyggt. Den kvinnliga huvudkaraktären har riktigt snygga frisyrer och kläder, vilket faktiskt fascinerade mig trots att jag inte brukar bry mig så mycket om just hår och frisyrer annars. Jag längtar tills jag kommer att se uppföljarna.





Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , , , , ,

300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det här är en liten pärla! Har den på en engelsk VHS-utgåva. Men har inte sett uppföljarna.

2011-10-22 @ 16:50:33
URL: http://mickemovie.bloggagratis.se/
Postat av: Anna

Jättebra film!

2011-10-23 @ 14:41:02
Postat av: eyeless

Ha velat se den länge!

2011-10-26 @ 12:47:11
URL: http://thateyelessentity.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0