Annonser från BloggPartner

Sleepaway camp 3

Hej alla läsare!

''Jag gillade inledningen på den här filmen''



Mördaren från de två första filmerna är tillbaka och har siktet inställt på en enda sak: MORD! Mördaren bestämmer sig för att åka med ut och campa på ett läger med några ungdomar. Mördaren har även bytt identitet för att ingen ska känna igen namnet och så snart campingen sätter igång, försvinner även ungdomarna en efter en.

Den tredje Sleepaway camp filmen är lika bra som de två första tycker jag. Nu när alla är ute och campar i skogen, finns en del mysiga skogsscener och mord utomhus. Jag gillade inledningen på den här filmen, den var inte som jag trodde vilket var bra. Karaktärerna i den här är lite mer irriterande än i dem två första och man hoppas att dem flesta dör ganska snabbt.

Mördaren är fortfarande samma som i första och andra filmen och man vet ju hela tiden vem det är, så det man undrar istället för vem det är, hur kommer dem upptäcka mördaren och stoppa mördaren? Jag tycker att slutet i den här filmen är bättre än andra filmen, men tyvärr saknar den en del spänning för att kunna få en fyra och de tre första filmerna har därmed alla fått tre utav fem.

Läs även andra bloggares åsikter om
, , , , , , , , , , , , , , , ,

300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0