Annonser från BloggPartner

Human Centipede II: Full Sequence *SPOILERS*

Hej alla läsare!♥

''ligament som klipps av, skinkor som skärs i, läppar som häftas fast och en del bajs''


Human Centipede II: Full Sequence: Martin är en mentalt störd ensamvarg som fortfarande bor med sin mamma. Han jobbar som nattvakt i ett nedgånget parkeringsgarage. För att fly undan sin dystra existens, tittar Martin på den kultförklarade filmen "The Human Centipede" och drömmer sig bort. Fascinerad av rollfiguren Dr. Heiters kirurgiska skicklighet, inspireras Martin till att försöka det otänkbara...

Äntligen har jag sett Human Centipede II: Full Sequence. Jag måste faktiskt säga att den inte var lika äcklig som jag trodde. Kanske är det för att jag redan har sett så mycket gore i skräckfilmer och för att jag faktiskt tycker att bajs är roligt som jag inte påverkades så mycket? Men med det jag skriver säger jag inte att det inte är mycket gore i filmen, för det finns en hel del. Sen får man även tänka på att den versionen som finns i USA just nu är lite klippt och jag vill gärna se den helt oklippt om man någonsin kommer få göra det.

Jag tycker om att den är filmad i svart-vitt och första timman då man fick lära känna Martin var bra. Sista halvtimman är då han fixar ihop sin centipede och man får se allting som händer, ligament som klipps av, skinkor som skärs i, läppar som häftas fast och en del bajs (tyvärr mindre än jag trodde). Filmen föll mig i smaken och jag vill gärna se den igen. Om ni har några frågor om Human Centipede II som ni vill veta innan ni ser filmen så svarar jag gärna på dem, så fråga på!





Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur går bebisscenen till är den äcklig?

2011-11-05 @ 00:35:45
Postat av: Anna

Vill se

2011-11-05 @ 09:47:01
Postat av: bex

ska se den ikväll!! :)

2011-11-05 @ 18:51:59
URL: http://bexxxie.blogg.se/
Postat av: bex

sv; har inte hunnit se den än.. fastande framför polisskolan med mamma på tv... Men ska snart börja se den :)

2011-11-05 @ 22:49:58
URL: http://bexxxie.blogg.se/
Postat av: Anonym

Bajs scenen var rolig, satt och skrattade som fan, men jag gillade filmen. Tycker att bebisscenen gick över skitfort så man hann knappt se något.

2011-11-05 @ 22:57:26
Postat av: Placebohoe

Anonym: En kvinna föder ett barn i en bil som hamnar under gaspedalen och när hon på direkten trycker på gasen med foten för att åka klämmer hon huvudet på bebisen och det blir mos utav allt, fast den går jättesnabbt så man måste vara uppmärksam på den scenen.

2011-11-05 @ 23:01:37
URL: http://placebohoe.blogg.se/
Postat av: Placebohoe

Anna: Se den!

2011-11-05 @ 23:01:49
URL: http://placebohoe.blogg.se/
Postat av: Placebohoe

Anonym: Ja jag gillade också filmen och den scenen gick väldigt fort, kanske är den längre i den oklippta versionen?

2011-11-05 @ 23:02:13
URL: http://placebohoe.blogg.se/
Postat av: Jonas

OM du tankade filmen så var det den klippta tyvärr, har släppts som ett vod rip, och det är den brittiska versionen av vad jag hört

2011-11-08 @ 09:53:45
Postat av: Placebohoe

Jonas: De enda versionerna som finns både på bio i USA, VOD och i England är alla klippta, ingen oklippt version finns någonstans man får vänta tills den släpps på dvd och blu-ray och hoppas på att den ska vara helt oklippt då. Jag vet att det var den klippta därför skrev jag det i recensionen.

2011-11-08 @ 13:12:51
URL: http://placebohoe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0