Annonser från BloggPartner

11-11-11

Hej alla läsare!♥

''Slutet var inte heller bra, jag tänkte mest: Jaha?''



11-11-11: När den berömda författaren Joseph Crones fru och barn tragiskt omkommer i en olycka, reser han till Barcelona för att återförenas med sin bror Samuel och döende far Richard. Ödet har dock andra planer för Joseph vars liv plågas av märkliga händelser, alla knutna till siffran 11. Hans nyfikenhet blir snart en besatthet och Joseph upptäcker snart att siffran har en fruktansvärd innebörd, inte bara för honom utan för alla religioner. Isolerad i ett främmande land inser Joseph att 11-11-11 inte bara är ett datum, utan en varning.

Jag hade en del förvätningar på denna då det är samma regissör som har gjort Saw och Repo: The Genetic Opera bland annat! Tyvärr är 11-11-11 riktigt tråkig och karaktärerna är tråkiga. Att någon film kretsar kring mystiska nummer brukar jag vara väldigt intresserad av som The Number 23, men här tappade jag intresset väldigt snabbt.

Folk sprang runt i vad som såg ut som gummimaskar utan någon sorts personlighet bakom vilket fick dem inte alls att kännas läskiga eller intressanta. Slutet var inte heller bra, jag tänkte mest: Jaha? och jag brydde mig verkligen inte om någon utav karaktärerna. Det känns jättetråkigt att ge en etta till en regissör man faktiskt gillar, men jag hoppas att hans nästa projekt blir bättre.





300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0