Annonser från BloggPartner

Water for Elephants Spoilers

Hej alla läsare!

'Cirkusmiljön är väldigt mysig och skådespelarinsatserna är bra.'''



Water for Elephants: En veterinärstudent överger sitt studerande när hans föräldrar blir dödade. Han bestämmer sig för att följa med en resande cirkus som deras veterinär och får uppleva en show han aldrig kunnat drömma om.

Fotot är riktigt snyggt och historien är riktigt bra tycker jag. Jag såg den på bio med min mamma och hon gillade den också. Det som var både roligt och tråkigt med filmen var att dem pratade polska, men tyvärr var Pattinsons polska inte alls bra. Jag tycker ändå att han borde ha lärt sig de få polska meningar han sa mycket bättre då hans karaktär har rötter i Polen och kan polska, trots det är Robert Pattinson duktig i sin roll. Det jag gillade mest var slutscenen när det blev kaos på cirkusen. Det var kul att det var ganska mycket fokus på djuren och på elefanten. Cirkusmiljön är väldigt mysig och skådespelarinsatserna är bra.




Läs även andra bloggares åsikter om

300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer
Postat av: Ellen

åååh, jag har funderat på att se den ^^ Så den är se värd alltså?

2011-05-23 @ 22:23:06
URL: http://ps-movies.blogspot.com
Postat av: Emma

Jättefin film, galet snyggt foto.

2011-05-24 @ 15:10:23
Postat av: sarah

Jag kan ju inte polska nånstans så jag märkte inget :P Älskade filmen, nästan så att jag har lust att gå på bio och se den igen ^^

2011-05-24 @ 15:20:51
URL: http://saraah.webblogg.se/
Postat av: kicki

jo tack det är väl ok.. ska till sjukhuset idag så jag är jätte trött och har ont :/



Själv då?

2011-05-25 @ 06:39:49
URL: http://loeria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0