Annonser från BloggPartner

Tävling: Vinn Suspiria

Hej alla läsare!

Det är dags att dra igång ännu en filmtävling och denna gången kan man vinna min favoritfilm Suspiria på dvd.



Det är lätt att glömma bort att anmäla sig om man väntar några dagar så gör det helst så fort som möjligt, men vill ni hellre vänta lite så går det ju självklart bra. Reglerna är som vanligt:

* Kommentera att ni är med
* Skriv om tävlingen på eran blogg och länka hit
* Ni har fram tills 12/5 23.59 att anmäla er


Läs även andra bloggares åsikter om

300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer
Postat av: Emma

är med i den här oxå! länkar från fb som vanligt, mejlar dig på fb när jag är klar ;)

2011-05-05 @ 12:24:16
Postat av: BlueRoseCase

Hade jag inte redan haft filmen hade jag helt klart deltagit. Perfekt pris!

2011-05-05 @ 17:59:13
URL: http://bluerosecase.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0