Annonser från BloggPartner

Tävling: Vinn Suspiria

Hej alla läsare!

Nu påminner jag er igen om att ta chansen och vinna min favoritfilm Suspiria på dvd. Allt ni behöver göra är:


Handling: En amerikansk student anländer till Europa för att påbörja en balettutbildning. Allt eftersom tiden går förstår hon att något inte är som det ska. Det visar sig snart att skolan inte är vad den verkar vid första anblicken…

* Kommentera jag är med.
* Skriva om tävlingen på eran blogg eller på eran facebook ifall ni inte har en blogg.
* Länka hit.


Jag har inte bestämt mig för när jag ska sätta igång tävlingen, men när jag får ihop några som vill vara med så sätter jag igång den.

Här är en länk till allt jag har skrivit om Dario Argento

 

Läs även andra bloggares åsikter om

300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer
Postat av: Emilia

Skulle gärna vara med och tävla, med jag har en känsla av att det kommer bli någon sorts röstnings procedur för att utse vinnaren och jag är inte ett jätte fan av sådana.. ")

2011-05-16 @ 20:06:45
URL: http://trustingeternity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0