Annonser från BloggPartner

Tävling: Suspiria

Hej alla läsare!

Glöm inte att ta chansen att vinna min favoritfilm Suspiria på dvd.



Ta chansen och vinn lite filmer från min blogg, jag kommer ha ganska många filmtävlingar framöver, så ta vara på varenda chans ;)

Det enda ni behöver göra är:

* Kommentera jag är med i det här inlägget.


Jag kommer sedan att lotta ut en vinnare så alla har precis lika stor chans att vinna.

Läs även andra bloggares åsikter om

300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer
Postat av: Angelica

Åh nej men hur kan jag ha missat denna tävligen? Jag är lätt med! :D



sv: Ja, det är min abosluta favoritkofta! älskar verkligen stora koftor speciellt! :)

2011-05-24 @ 15:24:52
URL: http://mataduvor.blogg.se/
Postat av: Linn

Jag är med!

2011-05-24 @ 16:30:02
Postat av: Henrik_

jag är med


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0