Annonser från BloggPartner

Prison

Hej alla läsare!

''Det hade gärna fått vara fler blodscener och lite snabbare tempo i filmen''



Prison: Charles Forsyth blev avrättad i elektriska stolen 1956, trots att han var oskyldig. Nu är han tillbaka, och ute efter att hämnas på den som satte dit honom oh härjar runt på fängelset.

Jag hade inte mycket förhoppningar om den här, men direkt när filmen började så kände jag att den hade en ganska mysig atmosfär och filmen känns äldre änm vad den är vilket bara gör den bättre. Det bästa med filmen är alla mordscener som är ganska roliga och äckliga på samma gång vilket är härligt.

Storyn är inte så komplicerad eller oförutsägbar, men även en simpel handling kan lyftas fram på ett bra sätt och få en intresserad. Det hade gärna fått vara fler blodscener och lite snabbare tempo i filmen, men en stabil trea får Prison och den är definitivt värd 10 kronor som jag gav för den.







300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer
Postat av: Emilia

Jag fick filmen idag ^-^ ska nog se den någon gång i helgen om jag har tid :D annars kommer jag se den under långhelgen nästa vecka! :3

2011-05-26 @ 19:22:30
URL: http://trustingeternity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0