Annonser från BloggPartner

Grattis Emilia!

Hej alla läsare!♥

Den som vann Last house on the left original tävlingen blev Emilia! Jag och Tomas lottade fram vinnaren, men jag har fixat några fler tävlingsfilmer i helgen så oroa er inte det kommer komma massor med filmtävlingar.
Mejla gärna din adress till mig på [email protected] så att jag kan skicka filmen så fort som möjligt. Det är så kul att kunna skicka filmer till folk och vara med om att ha hjälpt till att göra deras filmsamlingar större!

GRATTIS IGEN!

l


300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer
Postat av: Nathalie @ Bloody Disgusting

Stort grattis till Emilia!!

2011-05-22 @ 12:19:48
URL: http://bloodydisgusting.blogg.se/
Postat av: Emilia

Åh! Vad glad jag vart nu! De senaste timmarna har inte vart mina bästa och det här muntrade verkligen upp mig! Jag mailar dig under morgondagen då jag har tillgång till dator ^-^ och tack igen!

2011-05-22 @ 22:34:59
URL: http://trustingeternity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0