Annonser från BloggPartner

Godmorgon

Hej alla läsare!

GODMORGON


Förlåt för att jag inte hunnit godkänna eller svara på era kommentarer ännu, men jag har haft fullt upp hela veckan. Efter att jag har kommit hem från jobbet idag planerar jag att ta itu med kommentarerna. Jag tänker inte bli en sådan bloggerska som skiter i att svara eller tror sig vara för viktig för sina läsare.

Vad har jag då gjort i veckan? Jo jag har jobbat varje dag och sedan tränat MMA efter jobbet fram tills sent på kvällen och sen kommit hem för att lägga mig i sängen och sova. Jag längtar till helgen för då ska jag och Tomas besöka SubDVD och köpa filmer. Efter besöket där ska vi gå på Shoot Challenge för att hejja på våra klubbmedlemmar när dem kör MMA-matcher. Jag kommer även att dra en vinnare i min Suspiria tävling i helgen, antingen på lördag eller på söndag.


300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer
Postat av: Emma

Fin bild =)

2011-05-26 @ 18:18:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0