Annonser från BloggPartner

Funkar min medicin?

Hej alla läsare!

''Jag känner en liten skillnad och jag tycker att medicinen fungerar ganska bra.''



Jag pratade med min läkare förra veckam om hur min medicin fungerar och jag har nu fått en dubbelt så hög dos som jag började använda igår. För er som inte vet det så använder jag anti-depressiva tablettter. Jag vet att jag inte skriver om mina problem så ofta här i bloggen, men jag kanske ska börja göra det mer för jag känner att det är skönt att skriva av sig. Jag känner en liten skillnad och jag tycker att medicinen fungerar ganska bra. Jag är inte lika låg eller deppig som jag brukar vara och jag har inte haft någon panikångest på några veckor heller. Hoppas att det håller i sig och att jag kanske någongång mår bra utan att behöva ta medicin. Men något som ofta lugnar mig nu är när jag sitter i mitt rum och kollar på mina filmhyllor, då fylls min kropp utav ett lugn.

Läs även andra bloggares åsikter om

300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer
Postat av: bex

härligt att höra att det hjälper :)

2011-05-10 @ 09:56:48
URL: http://bexxxie.blogg
Postat av: Anonym

Skönt att det funkar, hoppas på att du kommer må bra, KRAM <3

2011-05-10 @ 15:00:45
Postat av: Morrigan

Skönt att höra att det fungerar för dig! (Det menar jag verkligen) Jag skulle väl egentligen också behöva tabletterna ett tag, vägen dit - prata med psykolog etc, har inte funkat för mig. Svårt att hitta en bra psykolog!

2011-05-10 @ 16:38:35
URL: http://kaosteori.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0