Annonser från BloggPartner

Fredagen den 13:e

Hej alla läsare!♥

Ingen har väl missat att det är Fredagen den 13:e idag?



Fredagen den 13:e brukar vara min turdag så jag hoppas på bra saker idag. Vad ska jag då göra idag? Först ska jag till min MMA träning och efter den ska det äntligen bli Insidious på bio.Jag brukar kolla på Fredagen den 13:e på just denna speciella dag, men idag hinner jag tyvärr inte det, men Insidious blir nog lika bra den med. Ni som har sett Insidious vad tyckte ni om den? Är den lika bra som James Wans andra filmer? Har ni några speciella filmer som ni brukar se på Fredagen den 13:e?

Jag längtar verkligen tills jag får min lön för då ska jag gå till SubDvd och plocka på mig några saker. Ska köpa en snygg tygväska, Possession, Frankenhooker & The Laughing Man. Kommer säkert hitta något mer där och sen kommer jag att hitta massor med filmer på play.com som vanligt. Jag börjar närma mig 1100 filmer, vilket är awesome. När jag var yngre runt 12-13 så brukar jag köpa ungefär 100 filmer per år, men nu går det självklart mycket fortare. Jag har även bestämt mig för att köpa fler serier och har nu första säsongen utav How I met your mother och UFC 113 påväg hem till mig.

Hur går det med mina filmplaner? Min film Under Sängen är så gott som färdigredigerad, bara musiken som ska till och det här problemet med konverteringen som verkar strula. Men så fort jag har löst det så kommer ni att kunna se den. Så stöd gärna mina kommande projekt med att köpa Under Sängen om den blir tillgänglig på DVD. Jag kommer även försöka ha en premiärvisning hemma hos mig så om någon utav er bor i Stockholm och är intresserade så är ni välkomna. Jag ska även börja spela in korta trailers snart vilket kommer bli väldigt kul. I höst ska jag börja plugga film igen (jag tog ett ledigt år för att kunna göra Under Sängen och lite annat), men nu ska jag tillbaka till skolan.



Filmen som ska ses ikväll



Stillfoto från min film Under Sängen. (vill ni se mer bilder och info så gå in på min kategori projekt så finns en hel del där.)


300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer
Postat av: BlueRoseCase

Ditt inlägg påminner mig om den svenska taglinen på VHS-utgåvan av originalet "Friday the 13th": "De som hade fredagen den 13:e som sin turdag finns inte längre ibland oss". En kompis (som skrattade väldigt gott åt det) och jag försökte förstå logiken i den meningen.... :D

2011-05-13 @ 18:48:18
URL: http://bluerosecase.blogg.se/
Postat av: Ricky (The Movie Dungeon)

Självklart blir det Fredagen den 13:e idag. Det är det man tittar på en dag som denna.

2011-05-13 @ 18:56:47
URL: http://themoviedungeon.blogg.se/
Postat av: Emilia

Jag har ingen speciell film jag ser fredagen den 13, film har jag tittat på och då vart det Cirque du Freak (till ett skolarbete) Själv är jag inte så vidskeplig så jag tänker inte äns så mycket på datumet.

2011-05-13 @ 21:33:44
URL: http://trustingeternity.blogg.se/
Postat av: Angelica

åh den vill jag se!

2011-05-13 @ 23:13:39
URL: http://mataduvor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0