Annonser från BloggPartner

En dag på stan..

Hej alla läsare!

Idag var jag i stan med Tomas och kollade efter några saker.



Det började med att Tomas ville kolla efter linnen och kortbyxor, han hittade några på H&M. Därefter blev det en tur till McDonald's där jag provade 1955 burgaren, men den var inte så god faktiskt, men barbeque pommes frites var goda. Efter det gick vi vidare till Subdvd där jag hittade 3 filmer till mig och en till Tomas, för man fick ta 4, men betala för 3. Murder Party, Boiling point & Bubba Ho-tep till mig och the Chronicles of Riddick till Tomas. Sen blev det glassdags på Kungsträdgården.

Läs även andra bloggares åsikter om

300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer
Postat av: Morrigan

Hej, hoppas att du fick min förra kommentar - är inte helt säker på det nu men jag svarade iaf på din fråga - sen om nätet krånglar vet jag dock inte. Kram.

2011-05-11 @ 18:50:45
URL: http://kaosteori.bloggplatsen.se
Postat av: Anonym

Snygg tröja!

2011-05-12 @ 11:36:49
Postat av: sarah

vart finns den affären? aldrig ens hört talas om den förut x)

2011-05-12 @ 12:59:19
URL: http://saraah.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0