Annonser från BloggPartner

Bartok the Magnificent

Hej alla läsare!

''Sångerna var roliga och lätta att komma ihåg, atmosfären var mysig och storyn intressant att följa.''



Bartok the Magnificent: En fristående fortsättning på Anastacia som kretsar kring den flygande albino-faddermusen Bartok. I detta äventyr får han problem med Baba Yaga, den ryska mytologins über-häxa.

Anslaget var riktigt bra och jag fastnade för sången och för Bartok direkt. Jag gillade hur Bartok pratade och rörde sig. Ordet Baba Yaga var också roligt att höra för det betyder just häxa på polska. Den är inte alls särskilt lång utan bara 67 minuter, vilket jag tycker var helt lagom för den här filmen. Om den hade varit längre hade den nog blivit mer utdragen och lite långtråkig.

Sångerna var roliga och lätta att komma ihåg, atmosfären var mysig och storyn intressant att följa. Jag gillar även slutet och twisten i filmen. Jennifer Tilly gör en röst till en karaktär i filmen vilket jag blev väldigt glad över för jag gillar henne väldigt mycket. När jag såg den här slog det mig att jag måste se om Anastasia för det var sjukt länge sen jag såg den.



 




300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0