Annonser från BloggPartner

Zatoichi

Hej alla läsare!♥

''det bästa med dem är dem snygga fightingscenerna och allt blod som sprutar hit och dit''

 


Zatoichi är blind och försörjer sig på att spela hasardspel och ge massage. Men han är också mästerlig på att hantera ett svärd, vilket många skurkar får erfara.

Jag gillar såna här typer utav filmer
för det bästa med dem är dem snygga fightingscenerna och allt blod som sprutar hit och dit. Det är verkligen ögongodis för oss blodälskare. Min favoritfight var när några stycken slogs ute i regnet och Zatoichi ägde allihopa och blodet flödade på stengrunden. Fotot är riktigt snyggt och jag blir ofta imponerad utav hur snygga och tekniskt bra asiatiska filmer är. Takeshi Kitano spelar Zatoichi riktigt bra och slutbilden är väldigt cool.





300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer
Postat av: Millan

Blod, låter som något för mig alltså :D

2011-03-10 @ 17:52:46
URL: http://trustingeternity.blogg.se/
Postat av: Aficionadon

Gillar du den här ska du se den amerikanska versionen som är en remake av en av dessa filmer, vet inte vilken, ska ha gjorts en hel del. Blind Fury heter den iaf, och har Rutger Hauer i huvudrollen. Riktigt jävla bra film är det! Underhållande som få.

2011-03-10 @ 20:08:22
URL: http://aficionadon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0