Annonser från BloggPartner

Mitt nästa projekt

Hej alla läsare

''Det betyder väldigt mycket för mig att folk redan nu väldigt gärna vill se Under Sängen och det är just det här som får mig att fortsätta kämpa för att kunna göra film åt er och underhålla er.''



Manuset till mitt nästa filmprojekt är klart. Det jag håller på med nu är att redigera klart Under Sängen (tyvärr har jag problem med att få över klipp till youtube och det är därför jag inte kan visa er något mer från den just nu) och efter att den har blivit släppt så hoppas jag kunna få en bra budget till filmen som jag hoppas kunna spela in under sommaren. Ni fick ju en ganska stor hint om vad filmen kommer att innehålla i något inlägg för några veckor sedan och den här filmen kommer inte att vara lika pyskologisk som Under Sängen. Jag tänker ta upp temat clowner, för det är något som fascinerar mig väldigt mycket och ni som älskar clown-skräck, ja ni kommer bli glada över att jag ska göra den här filmen.

Hur fick jag idén till den här filmen? Jag drömde om en utav scenerna och resten har jag skrivit till. Den scenen jag drömde om fastnade i mitt huvud att jag var tvungen att skriva om den och insåg vilken bra story och film den kan bli. Jag kommer nog börja leta skådisar snart för att hitta dem rätta och jag måste börja jobba med rekvisitan, men jag kommer inte börja filma förrän Under Sängen är helt klar, för jag vill avsluta ett projekt innan jag börja med att filma ett annat.

Jag vill även tacka alla som har varit med och hjälpt till på Under Sängen och självklart kommer alla stå med i eftertexterna oavsett om man bara har lånat någon liten sak som har hjälp mig med filmen så står man med. Om det är så att jag inte kan få upp delar utav filmen på youtube så finns det stor möjlighet att se den på dvd och genom att köpa den på dvd hjälper ni mig med att finansiera mitt nästa filmprojekt, så jag tackar alla i förhand som kommer göra det och jag vill även tacka mina fans som väntar på att få se filmen. Det betyder väldigt mycket för mig att folk redan nu väldigt gärna vill se Under Sängen och det är just det här som får mig att fortsätta kämpa för att kunna göra film åt er och underhålla er.

Vad är det som finns Under Sängen?

Läs även andra bloggares åsikter om

300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer
Postat av: Emma

Det är bara roligt att se dig följa din dröm och att vara med från början så att säga. Ditt nya filmprojekt låter väldigt interesant och det ska bli grymt kul att se vilka fler filmer du kommer att göra. Det är inte så vanligt att man får följa e filmskapares liv på en blogg och därför är det kul att följa din. Jättekul att den kommer finnas på dvd och jag stöttar dig mer än gärna genom att köpa den.

2011-03-13 @ 10:57:05
Postat av: Millan

Vad kul! :D Mmh, jag älskar clowner och det låter som om det kommer bli en riktigt bra film!

Det märks verkligen att du riktigt brinner för det du gör och det är väldigt härligt att se, den känslan brukar ofta fastna i filmerna också! :) Fortsätter du såhär kommer du komma en bra bit!

Jag ser fram emot vad som komma skall!

Lycka till :)

2011-03-13 @ 15:25:01
URL: http://trustingeternity.blogg.se/
Postat av: Frida

Verkligen jättekul att du får göra det du älskar :) jag skulle gärna se dina filmer!

2011-03-13 @ 15:42:06
Postat av: Anonym

Det ska bli jättekul att se din film! Har faktiskt följt din blogg ett tag just för att få info om den filmen och om dina andra projekt, men gilla såklart dina filmtips och allt du skriver om film. Jag tycker att du är ganska cool som gör skräckfilmer och jag hoppas att det kommer gå bra för dig.

2011-03-13 @ 16:03:54
Postat av: Lina

Jag kommer se din film även om jag inte är ett fan av skräckfilmer.



Jawbreaker kan man köpa för 29 kr på discshop just nu. Men filmen eller dess pris är satt som utgående, så snabba på.

2011-03-13 @ 18:29:42
URL: http://afreaklikeme.blogg.se/
Postat av: Anonym

Läskig bild! ;O Ska bli roligt att se din film, säg till så fort man kan se eller köpa den så att jag vet det!

2011-03-13 @ 18:49:04
Postat av: Anonym

Spännande spännande! Hur har hela processen känts för dig? Vill gärna se din film och det är bra att den är mer psykologisk än ''äcklig'' skräck fr jag gillar psykologiska skräckfilmer.

2011-03-13 @ 22:07:04
Postat av: Candy

Har en sorts hatkärlek när det gäller clownfilmer, så det ska bli spännande att se. Givetvis också att hjälpa dig, för jag antar att du kommer behöva en del kamrater som hjälper till med allt runtomkring vid själva inspelningen, och jag hjälper mer än gärna till. ^^ I sommar har jag heller ingenting planerat förutom för de sista dagarna i juni.

2011-03-14 @ 17:11:21
URL: http://www.eye-candy.se
Postat av: Nadja

Klart jag ska se den här ^^

2011-03-14 @ 18:01:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0