Annonser från BloggPartner

Mina favoritskräckfilmer

Hej alla läsare!♥

Här är alla mina favoritskräckfilmer som har fått femmor utav mig.



2001 Maniacs . Halloween org . The Nanny . Blade . Braindead . Cherry Falls . Cube . An Eye for horror . Dawn of the dead org . Day of the dead org . Dead Silence . Profondo Rosso . Dellamorte Dellamore . IT . Black Sunday . The Cabinet of Dr Caligari . Drag me to hell . Död snö . The Pit and the pendulum . Eraserhead . Army of darkness . Evil dead II . Suspiria . Freaks . Friday the 13th org . Frontier(s) . Hatchet . Hostel part II . Possession . Ichi the killer . Ichi the killer animé . Inside . Killer Klowns from outer space . Låt den rätte komma in . Martyrs . Imprint . Jenifer . Sick Girl . Mother of tears . Texas Chainsaw massacre org .  Texas Chainsaw massacre re-make . Nosferatu 1922 . Opera . Orphan . Phenomena . Re-Animator . Saló, 120 dagar av Sodom . Saw . Saw 2 . Saw V . Saw VI . Saw 3D . Scream . Fright Night . A Nightmare on Elm street 3 . The Crow . The Girl next door . The Last house on the left re-make . The Rocky horror picture show . The Shining . The Wolfman . Thirst . Vampire Hunter D: bloodlust .



Jag svarar och godkänner alla kommentarer jag har fått när jag kommer hem idag.


300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer
Postat av: Millan

Nu när jag läste det här inlägget kom jag att undra vilken min favorit skräckfilm är, men jag kommer inte på någon. Jag har inte sett någon som jag tyckt "Wow, den här var riktigt läskig. Gud vad bra!". Nae. När jag tittar på skräckfilm är det hur mycket blod och slakt det är, Och sedan rankar jag filmerna efter det ^-^ I de flesta fall. Då min favorit film inte alls är en skräckis. Hmm. Jag resonerar underligt...

2011-03-11 @ 14:33:26
URL: http://trustingeternity.blogg.se/
Postat av: Jenny - Läskiga Bloggen

Några av mina favoritfilmer oxå :) Framförallt Rocky Horror, den är helt klart en av de bästa filmerna genom tiderna!

2011-03-11 @ 17:40:43
URL: http://jennyemelielarsen.blogspot.com/
Postat av: BlueRoseCase

Det värmer mitt hjärta att se Nosferatu på listan, skönt att det är fler än jag som minns de gamla filmerna!

2011-03-11 @ 18:02:28
URL: http://bluerosecase.blogg.se/
Postat av: Candy

Vi gillar ju ganska många liknande skräckfilmer ändå. :) ÄVen om jag inte gett alla de där femmor, utan treor & fyror till många.

2011-03-11 @ 19:30:57
URL: http://www.eye-candy.se
Postat av: Millan

Svar: Jag tecknar det som först kommer i tanke :) Mycket surrealistiska träd. Och slender man, jag är besatt av slender man just nu...

2011-03-11 @ 22:35:40
URL: http://trustingeternity.blogg.se/
Postat av: Aficionadon

Killer Klowns, haha, vilken klassiker! En av mina favoritfilmer som ung. Har en av actionfiguerna här hemma dessutom, snubben med popcorngeväret!

2011-03-12 @ 12:04:05
URL: http://aficionadon.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag gillar också många utav dem filmerna, speciellt slasherfilmer som Halloween & Fredagen den 13:e. Den andra bilden, vilken film är den ifrån? Känner faktiskt inte igen den alls. Död snö är väldigt rolig, men jag skulle lägga till evil dead, hellraiser, A serbian film & The Loved ones.

2011-03-13 @ 10:49:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0