Annonser från BloggPartner

Hylla nr 1

Hej alla läsare!

Jag har visat bilder på mina stora filmhyllor förut, men nu tänkte jag gå igenom vad varje enskild hyllplan innehåller för filmer och jag börjar med den första nu.

Jag vill gärna visa er hur jag fördelar mina filmer och vilka olika kategorier jag har. På det första hyllplanet har jag många utav de mest kända slashers och mina favoriter inom den genren (förutom Resident Evil filmerna som inte är slashers, men jag la till dem där ändå). Jag gillar det här hyllplanet väldigt mycket. Haha jag dammar ganska dåligt tyvärr så lite damm syns, men ska damma där idag så att allt är rent och snyggt!

En Fredagen den 13:e kortlek.
Mario bava Collection vol 1
Mario Bava Collection vol 2
The Burning
Child's play
Child's play 2
Child's play 3
Bride of Chucky
Seed of Chucky
Evil Dead special edition
Evil dead
Evild Dead 2
Friday the 13th collection 1-8
Jason goes to hell
Friday the 13th re-make
Jason X
Hammer collection (5 films)
Resident evil
Resident evil Apokalypse
A Nightmare on Elm Street collection
A Nightmare on Elm Street mini-series
Sleepaway camp collection


Läs även andra bloggares åsikter om

300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer
Postat av: Aficionadon

En hel del härliga filmer i den hyllan.



Hörrödu, en sak jag tänkt fråga länge nu, har du fått klagomål på den här rutan där man kommenterar förut? Det är omöjligt att se vad man skriver utan att highlighta rutan, något jag alltid måste göra för att se om jag inte stavat fel.

2011-03-24 @ 17:07:18
URL: http://aficionadon.blogg.se/
Postat av: Angelica

åhh :D

2011-03-25 @ 00:32:32
URL: http://mataduvor.blogg.se/
Postat av: Anonym

Superbra hylla! innehåller många utav mina favoriter med. Jason Voorhees har alltid varit en stor favorit hos mig och jag äger också alla dem filmerna som jag har i en egen hylla. Ska bli kul att se vad du har på dina andra hyllor för det här var en riktigt bra start.



Förresten vart köper du dina filmer? Jag ser att du har några utgåvor som jag inte kan hitta på vanliga sidor i sverige.

2011-03-25 @ 16:44:36
Postat av: BlueRoseCase

Hm, vad är det där för utgåva av Sleepaway Camp-filmerna? Har en importbox som jag hittade på rea med samtliga tre filmer oklippta+extramateria. Men den boxen är smalare och filmerna ligger inte i egna fodral.

2011-03-26 @ 10:29:57
URL: http://bluerosecase.blogg.se/
Postat av: Anonym

Evil dead utgåvan är skitsnygg, vart fick du tag på den? Du kan svara i din frågestundgrej om du vill.

2011-03-27 @ 17:48:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0