Annonser från BloggPartner

Den andra systern Boleyn

Hej alla läsare!

''Efter att ha sett Black Swan och den här filmen har jag insett hur grym Natalie Portman är!''



Handlar om de två systrarna Boleyn som levde nära det engelska hovet på 1500-talet, och som båda blev romantiskt intrasslade med kung Henrik VIII, men en utav dem tänker inte ge sig förrän hon har fått precis som hon vill trots att konsekvenserna kan bli stora.

Den började helt okej, inte jättebra eller engagerande men tillräckligt för att man inte skulle tycka att den är tråkig. Andra halvan blir mörkare och det är också då filmen blir bättre. Mörkare filmer och historier passar mig bättre och det är just andra halvan som lyfter filmen till en svag fyra.

Väldigt bra skådespelarinsatser från dem flesta (speciellt utav Natalie Portman) och jag är så glad att jag inte lever på den tiden. Väldigt snygg film och jag gillade kläderna och kostymavdelningen gjorde ett väldigt bra jobb. Efter att ha sett Black Swan och den här filmen har jag insett hur grym Natalie Portman är! Gillar man såna här typer utav kostymfilmer så tror jag att man kommer gilla denna.

Läs även andra bloggares åsikter om

300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer
Postat av: Anonym

Natalie Portman är en utav mina absoluta favoriter. Jag har sett nästan alla filmer som hon är med i och jag tycker att hon är lika bra i alla filmer. Jag är otroligt glad över att hon vann oscarn för bästa kvinnliga huvudroll. Black Swan är jättebra och den här filmen var det ett tag sedan jag såg, men det jag minns utav den gillar jag.



du får gärna recensera flera filmer med Natalie Portman, det skulle vara väldigt kul att läsa! Tack för en bra blogg!

2011-03-05 @ 23:32:29
Postat av: Anonym

Tack för tipset tror jag är på precis rätt humör för att se en sån här film.

2011-03-06 @ 01:09:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0