Annonser från BloggPartner

SubDVD stänger sin nätbutik

Hej alla läsare!

SubDVD stänger sin nätbutik, men det kommer fortfarande att gå att handla där i två veckor till.



SubDVD har bestämt sig för att stänga sin nätbutik den 30 juni, men i två veckor framåt kan man fortfarande beställa filmer. Kika in där och gör en sista beställning, jag har två filmer som jag har beställt. Dem har dessutom 30 % rea på väldigt mycket på nätbuitken, så kolla in nu innan det är försent. Butiken i Stockholm kommer fortfarande att finnas kvar.

Jag har beställt Mountain of the cannibal god & Boogie Nights som jag snart kommer att hämta ut från butiken i Stockholm.

 

Läs även andra bloggares åsikter om

300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer
Postat av: Emma

Tråkigt att dem stänger, gillar att kolla in där. Ska nog köpa något medan det fortfarande går. Vill också ha Mountian of the cannibal god.

2011-06-15 @ 12:00:19
Postat av: Candy

Jag tycker att deras hemsida är otroligt rörig och fult designad; känns väldigt jobbigt att försöka beställa något därifrån så jag ska nog försöka besöka den fysiska butiken istället. :)

2011-06-15 @ 12:47:42
URL: http://www.eye-candy.se
Postat av: Gutterballs

Gillar mountain of the cannibal god

2011-06-15 @ 14:19:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0