Annonser från BloggPartner

Stranger than paradise

Hej alla läsare!

''Det är ingen väldigt dålig film, utan den gav mig ingenting helt enkelt''




Stranger than paradise: New York-bon Wille får besök av sin ungerska kusin Éva. Från början kommer de inte överens men efter snart blir de vänner. När Éva åker till Cleveland beslutar Willie och hans kompis Eddie så småningom att följa efter.

Tycker att den här filmen börjar tråkigt och slutar tråkigt. Filmen sa mig faktiskt ingenting och jag kände mig inte alls kopplad eller intresserad utav den på något sätt faktiskt. Jag trodde att den skulle vara bättre, men jag hade faktiskt svårt att koncentrera mig för att jag hade lust att se en annan film eftersom att den här gav mig ingenting.

Karaktärerna intresserade mig inte särskilt mycket heller, filmen hade nog fått ett lite högre betyg om karaktärerna hade väckt större intresse hos mig. Det enda charmiga med filmen är att den är i svart-vitt. Det är ingen väldigt dålig film, utan den gav mig ingenting helt enkelt och därför får den en tvåa.





300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0