Annonser från BloggPartner

Placebohoes vecka

Hej alla läsare!

Det verkar som att en hel del utav mina läsare vill se fler bilder på mig och det kommer det att bli i fortsättningen + så som det alltid har varit med mycket film ;)



Vad väntar mig den här veckan? På onsdag ska jag och min klubb Sthlm Shoot gå på bio tillsammans och se Jens Pulver - Driven och efter det tror jag att det blir någon slags fest. På torsdag och fredag är det träning som vanligt. På lördag däremot är det KM, klubbmästerskap, men jag vet fortfarande inte ifall jag ska vara med. På kvällen ska jag nog mysa med min älskling. Jag ska även klämma in några filmer att se på och hoppas på att få hem flera filmer som jag har beställt. har beställt en väldigt snygg utgåva utav Forbidden planet & Planet of the apes original.

Läs även andra bloggares åsikter om

300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer
Postat av: Jakob

Trevligt med fler bilder! =)

2011-06-15 @ 01:39:08
URL: http://jakobia.se
Postat av: Henrik_

Planet of the apes <3 ... ett planet of the apes maraton är aldrig fel.

2011-06-15 @ 06:42:31
Postat av: Emma

Hoppas du är med på KM och vinner =)

2011-06-15 @ 11:18:43
Postat av: Henrik_

Också särskrev jag, fy mig :(

2011-06-15 @ 11:32:53
Postat av: Gutterballs

Fin bild :)

2011-06-15 @ 12:07:57
Postat av: Aficionadon

Är det den snygga utgåvan av Forbidden Planet även jag har som du köpt hem? Är fanimej det vackraste som släppts på DVD. Och vilken version av POTA är det? 2-discaren med yttre papphölje?

2011-06-16 @ 15:55:22
URL: http://aficionadon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0