Annonser från BloggPartner

Mitt rosa hår

Hej alla läsare!♥

 

Jag saknar tiden då jag hade rosa hår.

 

Tyvärr var det ganska jobbigt att sköta och färga håret hela tiden så jag gav upp det efter några månader. Under tiden då jag hade mitt rosa hår såg jag ut som en manga-figur och det fick jag höra hela tiden. Hade jämt små kjolar, rosetter i håret och höga klackar. Jag är redan känd som ''rosa'' i min träningsklubb då mina träningskläder är helt rosa, så varför inte färga håret rosa igen haha och göra min look helt komplett?

Läs även andra bloggares åsikter om

300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer
Postat av: Angelica

grymt! jag ska snart göra blåa slingor i mitt hår har jag tänkt hehehe

2011-06-19 @ 14:53:29
URL: http://mataduvor.blogg.se/
Postat av: Emilia

Mitt hår var också delvis rosa och delvis platina blondt för ett tag sedan. Men det var gamla jag och sedan dess har jag bytt stil och hårfärg totalt. Och om jag ska vara ärlig tror jag att jag trivs mycket bättre med mig själv nu än då...

2011-06-19 @ 14:57:43
URL: http://trustingeternity.blogg.se/
Postat av: Candy

Jag kan förstå att det var jobbigt att hålla efter med tanke på¨att du hade både rosa och svart. Men det borde vara enklare om du bara har rosa hår. :) Själv ska jag börja bli blond denna sommar, för att till vintern vara så pass blek att jag kan färga håret i vilken "galen" färg jag vill. ^^ Ljusila står överst på önskelistan, hehe.

2011-06-19 @ 20:09:15
URL: http://www.eye-candy.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0