Annonser från BloggPartner

Hanna

Hej alla läsare!♥

''Jag tycker även filmen tappar fokus på vart den egentligen vill gå''



Hanna: En tonårig flicka har uppfostrats av sin far att bli den perfekta mordmaskinen. Efter ett liv i finska vildmarken låter hon sig fångas av den hänsynslösa underrättelsetjänst som jagar fadern. Allt i ett försök att komma åt den agent som mördade hennes mor.

Filmen börjar otroligt bra och är rätt intensiv de första 20 minuterna och jag blev helt indragen i filmen. Efter den härliga inledningen och scenerna när hon är i förhörsrummet så svalnar det ner ordentligt och blir faktiskt nästan lite tråkigt. Jag tycker även filmen tappar fokus på vart den egentligen vill gå för det känns som att den spretar åt alla håll.

Vissa utav karaktärerna kändes bara tråkiga. När filmen sedan tog fart igen blev den omedlebart bra, men det är synd att den var så ojämn. Slutet var snyggt, fartfyllt och bra, men om mittendelen hade varit lite mer intressant och ifall filmen  inte hade varit så spretig hade filmen fått en svag fyra, men nu får den en trea.

300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer
Postat av: Candy

Låter som en intressant film! Ska kolla upp den. ^^ Måste säga också att det verkar som om du utvecklat ditt skrivande lite på sistone, kul. :)

2011-06-25 @ 01:33:33
URL: http://www.eye-candy.se
Postat av: Angelica

den vill jag verkligen se!

2011-06-25 @ 02:43:04
URL: http://mataduvor.blogg.se/
Postat av: Lina

Usch så trist. Hur länge varade den sega och tråkiga delen? För jag är rädd att jag kommer tappa intresset rätt så fort om det bli segt och därför inte hitta tråden igen. Det är så typiskt mig.

Postat av: Jakob

intressant film... kanske man ska ta ner...

2011-06-25 @ 13:01:38
URL: http://jakobia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0